wtorek, 28 lutego 2012

timtirimti.





W odpowiedzi na pierwszy komentarz od prawie trzech miesięcy:
Nawet jeśli momentami mniej ironicznie, to jeśli cokolwiek piszę to właśnie tam. ;)
Jeśli chcesz - tam szukaj, kimkolwiek jesteś. :)

Ironicznie i z dystansem będzie w opowiadaniu dygresyjno-dygresyjnym (tytułu póki co nie ma), które piszę (a właściwie nie piszę) od dłuższego czasu. Nie będzie długie. Będzie treściwe i jednocześnie pozbawione treści, sensu, i formy (słowo klucz do odczytania jednej z aluzji zawartych w tym właśnie opowiadaniu (; ).
I nie uważam się za 'zdolnego literacko' jak to uję/ąłaś (uwielbiam pisać nie wiedząc do kogo... ^^).
Mam nadzieję, że zdołam je skończyć jeszcze zanim się zestarzeję i zapomnę czego dotyczę wszelkie aluzje w nim zawarte. A od razu mówię, że jest ich dużo. Aluzja goni aluzję. :)
I wiesz co? Siądę dzisiaj nad tym opowiadaniem! Nawet jeśli nic bym miał nie napisać, ale siądę.
Zrobię to, kimkolwiek jesteś.

Miło mi było przeczytać komentarz.
A jak się zdziwiłem, że się takowy pojawił... ^^

Mam nadzieję, że to przeczytasz,
kimkolwiek jesteś... (;


KQ






1 komentarz:

  1. Dzięki za dzięki. Przekierowuję swoją uwagę na linka, nie żałując sobie jednak wpaść tutaj co jakiś czas pokukać na zdjęcia, które przemawiają do mnie stylem, tematyką, jakością i zacięciem artystycznem. Są niesamowicie klimatyczne.

    Mam nadzieję, tam czy tu, jak do tej pory, trafić na krótkie perełki tekstowe, zapładniające umysł do przemyśleń i podziwu nad oryginalną szczerością i naturalnością, której tak niewiele zostało w wystylizowanym obecnie świecie.

    Pisz proszę, tak jak myślisz i czujesz, czasem choćby jedno czy dwa zdania. Proste (nawet jeśli brutalne) jest piękne. Czysta kreacja bez ozdobników. To jest to, co w Twojej twórczości zachwyca.

    Gorącego romansu z weną Ci życzę na kupę lat, by w swoim egoiźmie mieć radość z czytania i oglądania.

    Pozdrawiam serdecznie i z uśmiechem, który zawsze tutaj tak mi jakoś odruchowo wyskakuje na usta :)


    "Być może zadaniem człowieka na ziemi jest przebijać się cierpliwie przez wszystkie niezrozumiałe sprawy i nigdy nie zwątpić.
    W taki sposób każdy osiągnie stopień dojrzałości odpowiadający jego siłom i zdolnościom, a osiągnięta dojrzałość jest rezultatem życia każdego człowieka. Jeden zachodzi daleko, drugi nie, ale istotą rzeczy jest to, czy każdy zrobił w tym względzie wszystko, co było w jego mocy."
    - Trygve Gulbranssen
    "A lasy wiecznie śpiewają"

    OdpowiedzUsuń